شناسهٔ خبر: 66341152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ووشوکاران مازندرانی سه طلای مسابقات انتخابی جام‌جهانی چین را تصاحب کردند

ساری - ایرنا - ووشوکاران مازندرانی عضو تیم ملی ووشوی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو چین مقتدرانه همه رقبای خود را کنار زدند و سه مدال طلا از ۱۳ طلای کاروان ایران در این مسابقات را کسب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که از صبح دیروز -چهارشنبه- به میزبانی چین در شهر جیانگ‌یین با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان آغاز شد، امروز با کسب ۱۳ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز توسط ووشوکاران ایران و قهرمانی مقتدرانه تیم کشورمان به پایان رسید.

سید معین تقوی، صدیقه دریایی و سهیل موسوی سه ووشوکار مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها بودند که توانستند با درخشش درمسابقات سه مدال طلا برای کاروان ایران کسب کنند.

صدیقه دریایی ووشوکار اهل آمل در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم پس از پیروزی مقابل حریف هندی در مرحله نیمه‌نهایی فینالیست شد و در فینال به مصاف ووشوکاری از ترکیه رفت و با پیروزی مقابل حریف مدال طلای بخش ساندا را کسب کرد.

سید معین تقوی ملی‌پوش چمستانی وزن منفی ۹۰ کیلوگرم نیز توانست با پیروزی مقابل حریفانی از اردن، ترکیه، نپال فینالیست شود و در فینال با ناک‌اوت کردن حریف مدال طلا را از آن خود کند.

سهیل موسوی ووشوکار آملی وزن منفی ۷۵ کیلوگرم تیم ملی نیز که در نخستین گام رقیب مراکشی خود و دارنده مدال نقره جهان را شکست داده بود، با پیروزی مقابل سایر حریفان فینالیست شد و در دیدار نهایی نیز مقتدرانه ووشوکار چینی را در کشورش شکست داد و قهرمان شد.

به گزارش ایرنا، کاروان ۱۴ نفره ووشوی کشورمان در این مسابقات با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ بالاتر از چین و ازبکستان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

نظر شما