شناسهٔ خبر: 66338066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از مصدومیت پنج نفر در دو تصادف و یک واژگونی طی دو ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

ململی افزود: در مأموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس بود که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند. در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

نظر شما