شناسهٔ خبر: 66338034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ:

اندیشه های شهید مطهری در حوزه جنگ نرم راهگشا می باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: اندیشه های شهید مطهری در حوزه جنگ نرم راهگشا می باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین دژ گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های امسال از شنبه هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افزایش بصیرت سیاسی جامعه یکی از اولویت ها در حوزه عقیدتی سیاسی است، افزود:  تلاش می کنیم با برگزاری گفتمان و نشست های بصیرتی سبب ارتقای بصیرت سیاسی مردم به ویژه در راستای حمایت از کالا و تولید داخلی شویم.

این مقام مسئول ادامه داد: استاد مطهری عمر خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش صرف کرد و از زوایای  مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی این آیین آسمانی را معرفی کرد و مبارزه سرسختانه با کج‌روی‌ها و انحرافات داشت.

جهانبان خاطرنشان کرد: امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه قرار داده و تغییر ذائقه و افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و جلوی اقدامات دشمن را بگیرد.

وی اظهارداشت: برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرت افزایی، گفتمان‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از مربیان حلقه‌های صالحین، غبارروبی مزار شهدا، ویژه برنامه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در حوزه‌های محلات و اقشار، تبیین آثار شهید مطهری در مدارس و دانشگاه‌ها و ... از جمله برنامه‌های این هفته در شهرستان خواهد بود.

حجت الاسلام جهانبان تجلیل از هادیان سیاسی و معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی برشمرد و افزود: آیین بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام مهدوی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی برگزار می گردد.

برچسب‌ها:

نظر شما