شناسهٔ خبر: 66338017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نامه خبرنگار پانا اشکذر به سردار حاجی زاده به مناسبت عملیات وعده صادق

تعدادی از دانش آموزان شهرستان اشکذر مجموعه دلنوشته ها، نامه ها، خط و نقاشی و کاردستی‌های خود را در مجموعه‌ای به نام " سرمشق وعده صادق" برای رساندن به دست سردار حاجی زاده به فرمانده سپاه الغدیر یزد تحویل دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،تعدادی از دانش آموزان شهرستان اشکذر مجموعه دلنوشته ها، نامه ها، خط و نقاشی و کاردستی‌های خود را در مجموعه‌ای به نام " سرمشق وعده صادق" برای رساندن به دست سردار حاجی زاده به فرمانده سپاه الغدیر یزد سردار زارع کمالی تحویل دادند.

یکی از این نامه‌های این مجموعه نامه دانش آموز پایه نهم آقای دهقانی، خبرنگار پانا شهرستان اشکذر است، این نوجوان در این نامه خود خطاب به سردار می‌نویسد:
من و دوستانم در فکر این بودیم که چگونه از حمله به ظالم یا به قول رهبر عزیزمان رژیم نامشروع صهیونیستی از طرف تمام مظلومان و آزادگان عالم از کف خیابان و کوچه پس کوچه‌های غزه گرفته تا آن‌ها که در انگلستان و دانشگاه کالیفرنیا آمریکا قیام کرده اند تشکر کنیم.
مدرسه ما و هزاران جای دیگر که در مسیر آزادگی و انسانیت هستندمی خواستیم در ثواب این کار سهیم باشیم.
خبرنگار پانا در ادامه می‌نویسد"من الان که دارم با چند تا از دوستانم این نامه را می‌نویسم آنهم با جون و دل، اشک از چشمانم دارد جاری می‌شود، چون در یک زمانی ما حتی سیم خاردار نداشتیم، ولی الان دارای موشک بالستیک و نقطه زن هستیم و جزء قدرت‌های نظامی جهان هستیم.
و در آخر هم می‌خواهیم سلام ما نوجوانان را به رهبر عزیز‌تر از جانمان و نائب بر حق اقا امام زمان هم برسانید و بگویید ما نوجوانان را از دعای خیر خود در نماز شب فراموش نکنند.


نظر شما