شناسهٔ خبر: 66338014 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد برحفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  حجاب و عفاف تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

<div id="video-display-embed-code_11043888"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4216155/11043888?width=600&height=335"></script></div>

نظر شما