شناسهٔ خبر: 66336932 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان

رییس سازمان بسیج اساتید کشور در رشت گفت: جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های انقلاب اسلامی، از عوامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست گفت: روحیه شهادت طلبی در بین جوانان گیلانی همواره وجود داشته و جوانان گیلانی با حضور در خط مقدم جبهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، از عناصر اصلی جبهه حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و این روحیه باید از سوی اساتید دانشگاه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن اشاره به جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» افزود: همانگونه که در جبهه نظامی تمام قد در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی می‌کنیم ، در جبهه جنگ‌های ترکیبی هم باید این اقتدار را افزایش دهیم و این امر به نقش آفرینی اساتید بسیجی و تحول فضای فرهنگی دانشجویان نیاز دارد.


وهب جعفریان مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در اعتلای نظام اسلامی گفت: امروزه ترویج تفکر بسیجی در فضای آموزشی دانشگاه‌ها نقش مهمی در دستیابی به اهداف و ِآرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و این مهم می‌تواند ضمن تربیت دانشجویان انقلابی، به تحقق تمدن نوین اسلامی منتهی شود.

محمد دوستدار سرپرست دانشگاه گیلان هم در این نشست با اشاره به فضائل بسیج گفت: تربیت استادان بسیجی برای نقش آفرینی هرچه بیشتر و موثرتر در عرصه‌ی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید در اولویت کار قرار گیرد تا دانشجویان بیشتری در مسیر دُرُست زندگی رهنمون شوند.

در این نشست جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت تفکرات سازنده بسیجی عنوان کردند.

نظر شما