شناسهٔ خبر: 66335440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختتامیه کنفرانس تحول دیجیتال در لارستان /انعقاد دو تفاهم نامه

لارستان- ایرنا- مرکز آموزش عالی لارستان در پایان دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم‌های هوشمند، دو تفاهم نامه با سازمان انرژی اتمی و پژوهشگاه علم و فناوری ایران امضا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز پنجشنبه دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند که از روز گذشته آغاز شده بود با ارائه مقالات برگزیده و برگزاری پنل های تخصصی به کار خود پایان داد.

در حاشیه این کنفرانس دو تفاهم نامه نیز امضا شد. اول در جهت شناسایی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات سازمان انرژی اتمی و انجام اقدامات فناورانه، آزمایشگاهی، دانشی، پژوهشی و علمی تفاهم نامه همکاری بین دکتر علی نوروزی، معاون سازمان انرژی اتمی و دکتر عبدالکریم افروزه، رئیس مرکز آموزش عالی لارستان منعقد گردید.
بر اساس این تفاهم نامه مقرر گردید سازمان انرژی اتمی ایران در مباحثی همچون ایجاد ظرفیت فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در صنعت و فرصت مطالعات دانشگاهی برای خبرگان صنعتی، هدایت و حمایت از پایان نامه ها، فراهم آوردن امکان استفاده از تجارب طرفینی، استفاده از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی و راه اندازی دوره های آموزشی در جهت توانمندسازی نیروی انسانی با مرکز آموزش عالی لارستان همکاری نماید.
دوم در جهت گسترش همکاری ها و استفاده بهینه از منابع و امکانات، ارتقای اثربخشی در جامعه و صنعت و تبادل تجربیات علمی و پژوهشی طرفینی، تفاهم نامه همکاری بین دکتر محمد حسن زاده، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دکتر عبدالکریم افروزه، رئیس مرکز آموزش عالی لارستان منعقد شد.
بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در مباحثی همچون ایجاد نقطه کانونی در کتابخانه دانشگاه، تبادل تجربیات در زمینه های مختلف مدیریتی و فناوری اطلاعات، تعریف و اجرای طرح های پژوهشی، برکزاری دوره های آموزشی و ارتقای نمایه سازی و استانداردسازی نشریات علمی دانشگاه با مرکز آموزش عالی لارستان همکاری نماید.

اختتامیه کنفرانس تحول دیجیتال در لارستان /انعقاد دو تفاهم نامه


دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: در این کنفرانس تعداد ۱۰۱ مقاله دریافت شد که ۵۷ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
سجاد خوشه چین افزود: از این میان ۳۳ مقاله به صورت پوستری و ۲۰ مقاله به صورت ارائه حضوری و مجازی و ۴ مقاله در دو پنل تخصصی این کنفرانس ارائه شد.
خوشه چین به بازخورد شرکت کنندگان در این کنفرانس اشاره کرد و اظهار داشت: همه افراد کادر علمی و مهمانانی که آمده بودند از برگزاری چنین کنفرانسی در شهری مانند لار و توسط دانشگاهی نسبتا کوچک ابراز شگفتی می کردند.
وی ادامه داد: از طرفی محل برگزاری یعنی برج علم و فناوری لارستان که ظرفیتی بسیار خوب و با شمایلی زیبا بود، مزید بر علت این شگفتی شد و در آینده باید بیش از اینها از این ظرفیت استفاده شود.

اختتامیه کنفرانس تحول دیجیتال در لارستان /انعقاد دو تفاهم نامه


دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال و سیستم های هوشمند با حمایت سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، شرکت پتروشیمی نوری، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه تفرش و برج علم و فناوری لارستان و با حضور مسئولین کشوری و شهرستانی به میزبانی مرکز آموزش عالی لارستان در تاریخ پنج و ۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

نظر شما