شناسهٔ خبر: 66335302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان:

مطالبات مردم را در سایه عزم و انسجام دولت و مجلس تحقق بخشیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با اشاره به اهمیت انسجام و وحدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با دولت گفت: مطالبات به حق مردم را باید با همین روحیه و انگیزه و با اراده مجلس و دولت در کنار هم تحقق بخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا اسدالله عباسی روز پنجشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی با منتخبان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انسجام و همدلی بین نمایندگان مجلس و دولتمردان در رفع مشکلات و پیشبرد امور اهمیت بسزایی دارد از اینرو نسبت به برگزاری این نشست اقدام شد.

وی بیان کرد: این نشست با توجه به آغاز برنامه هفتم توسعه و اینکه ظرف یک ماه آینده منتخبان مردم در مجلس دوازدهم شروع به کار می کنند با هدف هماندیشی و بررسی مسایل کلان گیلان و برخی مباحث مربوط به حوزه های انتخابیه منتخبان مجلس برگزار شد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان عنوان کرد: در این نشست موضوعات مختلف حوزه های کشاورزی، گردشگری، اشتغال، توسعه و عمران بررسی و جمع بندی شد تا اقدامات بعدی انجام شود.

وی با بیان اینکه با همدلی، انسجام و وحدت می توان دستاوردهای خوبی برای گیلان رقم زد، افزود: برخی طرح های استان ملی است که با تفاهم و همدلی می توان اجرای آنها را سرعت بخشید.

استاندار گیلان با اشاره به سفر رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه به استان در آینده بیان کرد: در این نشست موضوعاتی که در راستای این سفر باید به نتیجه برسیم، همفکری شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز با بیان اینکه نشست هم اندیشی منتخبان مردم با استاندار این دیار در وهله نخست با هدف انسجام و وحدت بیشتر برگزار شد، گفت: به زودی شاهد حضور رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه به استان خواهیم بود ضمن اینکه به برگزاری بیشتر این نشست ها برای تعاملات بهتر و نزدیکتر و پیگیری امور استان نیاز است.

ایراهیم نجفی با بیان اینکه در این نشست موضوعاتی از جمله وضعیت برنج به عنوان محصول راهبردی استان بحث و بررسی شد، افزود: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در سطح وزارتخانه در زمینه قیمت خرید محصول برنج در سال جاری اعلام نظر می کند که اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست در موضوع تغییر کاربری اراضی استان مباحثی مطرح شد، عنوان کرد: مقرر شد طی برگزاری جلسه ای با معاونت عمرانی، نماینده دادگستری و دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون تغییر کاربری، موضوعات مطرح بررسی شود.

در این نشست هر یک از منتخبان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با همدلی و هم افزایی ها برای پیشبرد امور و توسعه استان سخن گفتند.

نظر شما