شناسهٔ خبر: 66335011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول معاونت امور خانواده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه همسران و دختران پاسدار ویژه هفته سلامت

رضایی عنوان کرد: مسابقات تیراندازی به مناسبت هفته سلامت ویژه همسران و دختران پاسدار در سالن تیراندازی شهدای مدافع حرم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ لیلا رضایی مسئول معاونت امورخانواده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و تپانچه بادی به مناسبت هفته سلامت در سالن تیر اندازی شهدای مدافع حرم برگزار شد.

رضایی ضمن تبریک هفته سلامت گفت: زنان بیش از نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و نقش مهمی در تربیت نسل آینده دارند و تاثیر زیاد در حفظ کانون خانواده وسرنوشت کشور دارند لذا توجه به سلامت این گروه به معنای واقعی کلمه بسیار حائز اهمیت است

مسئول معاونت امورخانواده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این مسابقات در دو گروه همسران و دختران با شرکت ۳۳ نفر از همسران و دختران برگزار گردید.

اسامی برندگان به تفکیک؛

در گروه همسران با تفنگ بادی؛ مرضیه محمدی در جایگاه اول، خانم گل کرمی جایگاه دوم، ابراهیمی نژاد در جایگاه سوم و قدیری در جایگاه چهارم ایستادند.

در گروه همسران پاسدار با تپانچه بادی: مریم حاتمی رتبه اول، مبینا کشاورز رتبه دوم و اعطم کاظمی رتبه سوم را کسب کردند.

در گروه دختران پاسداران با تفنگ بادی؛ ریحانه رحیمی به مقام اول، فاطمه زرآبادپور مقام دوم، نگار جمالی مقام سوم و فاطمه درودگران به مقام چهارم رسیدند.

گفتنی است از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما