شناسهٔ خبر: 66333752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین: مشکلات دهستان دستجرد سفلی در یک بازه زمانی برطرف می‌شود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مشکلات مهم دهستان دستجرد سفلی در کنار تمامی محدودیت‌های استان در زمینه تامین اعتبارات در یک بازه زمانی معقول برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با مردم دهستان دستجرد سفلی اظهار کرد: مسایل و مشکلات مهم مطرح شده در این نشست مورد توجه مسوولان استان قزوین قرار دارد و تمامی دستگاه‌ های متولی به آن اشرافیت دارند.

وی افزود: متاسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت هایی از جمله راه به دلیل تاخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه های محدود و هزینه های بالاتر پرداختن به این مسایل و مشکلات زمان بر است.

استاندار قزوین: مشکلات دهستان دستجرد سفلی در یک بازه زمانی برطرف می‌شود

اعلایی تصریح کرد: در کنار تمامی محدودیت ها تلاش می شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسایل در دستور کار قرار گیرد و سعی می شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول برطرف شود.

در این دیدار مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، طیب ملکی پور فرماندار قزوین و تعدادی از مدیران کل و مشاوران استاندار نیز حضور داشتند.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از اهالی و مسوولان دهستان دستجرد سفلی به بیان مهم ترین مشکلات و دغدغه های این دهستان پرداختند.

نظر شما