شناسهٔ خبر: 66333278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پایش پرونده های اجرای احکام ؛ قلع و قمع های سال‌های گذشته بررسی می شود

دادستان مرکز استان گفت: در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود. دادستان مرکز استان گفت: در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، محمود اسپانلو در جلسه ای که با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد این خبر را اعلام کرد و گفت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می شود انسجام و تمرکز  بر  مبارزه با بنیان های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .

اسپانلو افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد  2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .

اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

دادستان مرکز استان راه اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد .

وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.

دادستان اشاره کرد: تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت ، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع ، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد .

جلسه دادستانهای سراسر استان با معاون قضایی دادستان کل کشور امروز در دادگستری کل استان برگزار شد .

انتهای پیام/

نظر شما