شناسهٔ خبر: 66326373 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

عصر امروز در سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا صورت گرفت؛

امضای چند تفاهم‌نامه بین وزرای همراه رئیس‌جمهور و مقامات سریلانکا و ۵ سند همکاری مشترک/ امضای سند همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی

رئیس جمهور صبح امروز به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد سریلانکا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر رئیس‌جمهور را همراهی می‌کند.

اسماعیلی عصر امروز در شهر کلمبو پایتخت سریلانکا با مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد و وزرای همراه رئیس‌جمهور نیز چند تفاهم‌نامه با مقامات سریلانکا امضا کردند.

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا در حضور روسای جمهور

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

نظر شما