شناسهٔ خبر: 66324663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

بهره‌مندی روزانه ۳۰۰ شهروند از ایستگاه‌های "حال خوب "منطقه ۱۳ در هفته سلامت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های سلامت در نواحی چهارگانه از بهره‌مندی روزانه ۳۰۰ شهروند از خدمات این ایستگاه‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: به مناسبت هفته سلامت، ایستگاه های سلامت به مدت یک هفته در بوستان های پیروزی، خیام، فلکه دوم نیروی هوایی و میادین میوه تره بار دهقان و جاجرود در منطقه ۱۳ تهران  فعال شد.

وی افزود: در این ایستگاه ها به مدت یک هفته، ویزیت پزشک، غربالگری فشار خون و قند خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی و کلاس ها و کارگاه های متعددی در زمینه های مختلف ارائه می شود.  

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: در کنار خدمات سلامت محور، چادر ستاد بحران  با حضور مسئول ستاد بحران منطقه و نیرو های گروه های دوام با محوریت آموزش اطفای حریق استقرار یافته است.  

وی یادآور شد: آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤولیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت  در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، در این ایستگا ه ها  با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم شکل گرفته است.

انتهای پیام/ 

نظر شما