شناسهٔ خبر: 66323113 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

شانزدهمین قرار ذهن زیبا با عنوان "جان سخت" امشب برگزار می‌شود

آزمون شانزدهمین قرار از سلسله رویدادهای ذهن زیبا با عنوان "جان سخت" با موضوع تاب آوری ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در بستر مجازی ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، سلسله رویدادهای ذهن زیبا در خوابگاه‌ها و سراهای دانشجویی سه‌شنبه هر هفته در بستر آنلاین و در قالب آپارات و روبیکا و اینستاگرام برگزار می‌شود.

شانزدهمین دوره از این رویداد با عنوان جان سخت با ارایه دکتر حمید حبشی روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ برگزار شد، که به دنبال این اتفاق و به رسم دوره‌های قبل رویداد «ذهن زیبا»، آزمون این دوره امروز ساعت ۲۰ تا ۲۱ در بستر مجازی برگزار خواهد شد.

این رویداد به همت اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی وزارت بهداشت و با همکاری ادارات مشاوره و سلامت روان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ اسامی برندگان در پایگاه خبری مفدا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، سلسله رویدادهای ذهن زیبا قرار است تا پایان سال جاری، سه شنبه‌های هر هفته با حضور اساتید صاحب نظر، باتجربه وتوانمند در ارائه مطالب جذاب در موضوعات سلامت روان برگزار می‌شود و دانشجویان همه دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی می توانند با ورود به لینکی که برای آنها هر هفته پیامک می شود، در سه بستر آپارات، اینستاگرام و روبیکا در زمانهای تعیین شده با کارگاه و رویداد« ذهن زیبا» ارتباط برقرار کرده و زیر نظر اساتید باتجربه، در کلاس‌ها شرکت کنند.

علاقمندان جهت شرکت در شانزدهمین آزمون ذهن زیبا بر روی لینک کلیک کنند.

نظر شما