شناسهٔ خبر: 66322123 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خانواده شهدا قوت قلب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

شاهرود_مسوولان شاهرودی در دیدار با خانواده شهدای کارگر بر قوت قلب بودن این خانواده در نظام اسلامی تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت هفته کار و کارگر، مسؤولان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، صنعت، معدن و تجارت شهرستان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، سرپرست اداره تامین اجتماعی شهرستان و هیأت همراه با خانواده شهیدان محمدرضا عجمی و ذبیح الله اخوان پیدا و گفتگو کردند.
در این دیدار‌ها مسؤولان با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته‌است، تاکید کردند: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسؤولان به عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.
مسؤولان شهرستان شاهرود تصریح کردند: امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده‌ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.
خانواده شهدا نیز با بیان خاطراتی از شهدا بر ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید نمودند.
شهید محمدرضا عجمی متولد سال ۱۳۴۴ شاهرود است که در جاده خندق در سال ۱۳۶۵ شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شهر رویان آرام گرفت.
شهید ذبیح الله اخوان متولد سال ۱۳۲۳ جاجرم است که در سال ۱۳۶۳ در بانه شربت شهادت را نوشید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

نظر شما