شناسهٔ خبر: 66320468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص تسهیلات حمایتی ویژه به شهروندان جمی

بوشهر-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در میز خدمت شهرستان جم بنابر درخواست‌های مردمی ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به شهروندان این شهر اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،" اکبر پورات " در حاشیه حضور کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در شهرستان جم و دیدار ۱۷۳ نفر از مردم شهرستان با مسئولان حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهار کرد: در این دیدار سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵۰ میلیون ریال مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

وی افزود: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان پرداخت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در این دیدارها ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات ضروری، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات کارگشایی و سه میلیارد ریال تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

پورات ادامه داد: یکی از سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است.

وی تصریح کرد: برپایی چنین برنامه هایی در قالب میز خدمت زمینه ساز دیدار چهره به چهره مردم و مسوولان را فراهم می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم ترین موضوع‌های متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بود.

وی عنوان کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به جم علاوه بر دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

نظر شما