شناسهٔ خبر: 66319630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متخلف در شهرستان نیکشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علیرضا دلیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


نظر شما