شناسهٔ خبر: 66311754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه به مناسبت‌سالروزشکست آمریکادرصحرای طبس

دکتر رضا دستجردی معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت ۵ اردیبهشت،"سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس" پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

دکتر رضا دستجردی معاون فرهنگی ودانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت ۵ اردیبهشت،"سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس" پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است

بسمِ الِلّهِ قاِصمِ الجَّبارین مُبیرِ الظّالِمین

ألَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ

نیمه شب پنجم اردیبهشت ماه در صحرای تفتیده طبس، با خودنمایی دانه‌های شن در مقابل سپاه مجهز ابرهه و درهم شکستن نقشه‌های شوم آمریکاییان در عملیات پنجه عقاب، یکی از بی نظیرترین وقایع تاریخ دنیا رقم خورد تا جهانیان بدانند نظام جمهوری اسلامی ایران با بُن مایه الهی و اسلامی، به لطف امدادهای غیبی حضرت پروردگار، از هر خدشه و آسیبی به دور است.

در این واقعه مهم و تا ابد فراموش ناشدنی، طوفان و شن به عنوان سربازانی از لشکر الهی بر سر دشمنان خدا باریدند تا بار دیگر روزگار داستان ابابیل را به جلوه ای دیگر به نظاره بنشیند و برای همگان ثابت شود که "وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَ کَانَ اللَّهُ عَزِیزًا حَکِیمًا".

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ، سردار شهید "محمد منتظر قائم" و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب، توفیقات روزافزون ملت سرافراز ایران را در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (حفظه الله)، از درگاه حضرت سبحان مسئلت دارم.

نظر شما