شناسهٔ خبر: 66310331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه «احداث و تکمیل کمربندی آران وبیدگل و اتصال به جاده قدیم - قم - کاشان و کمربندی کاشان»، به طول ۴۶ کیلومتر در دست اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: این اداره کل با بهره‌گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه‌های راهسازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است.

وی افزود: پروژه «احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم - قم - کاشان و کمربندی کاشان» یکی از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول این پروژه ۴۶ کیلومتر است عنوان کرد: با اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده، هم اکنون پروژه «احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم - قم - کاشان و کمربندی کاشان» دارای ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه‌ها، گفت: تا کنون ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده است و برای اتمام پروژه به مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه «احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل و اتصال به جاده قدیم - قم - کاشان و کمربندی کاشان» تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۶۶ تن میلگرد، ۲۰۰ مترمکعب بتن ریزی، ۳ هزار مترمکعب خاکریزی و ۶۰ هزار مترمکعب خاکبرداری اجرا شده است.

نظر شما