شناسهٔ خبر: 66310115 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه های ورزشی بهارستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در بازدید از مراکز و پروژه های ورزشی در دست ساخت بهارستان گفت: راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی و حفظ سلامت جامعه، توسعه زیر ساخت های ورزشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، "علی جوادی" مدیرکل، "عبداله نوحی" فرماندار بهارستان، "سازور" رئیس شورای اسلامی شهر گلستان و "دارابی" رئیس اداره ورزش و جوانان بهارستان به صورت شبانه از فضاهای ورزشی در حال بهره برداری و پروژه های در حال اجرای شهرستان بهارستان بازدید کردند.
جوادی در جریان بازدید روز گذشته گفت: با توجه به جمعیت متراکم شهرستان بهارستان و استعدادهای بالای این شهرستان، باید سرانه فضای ورزشی افزایش یافته و همچنین ورزش های قهرمانی و همگانی در میان افراد گسترش یابد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: حفظ و نگهداری اماکن موجود به عنوان سرمایه ورزشی همزمان با احداث و تکمیل پروژه های جدید مورد توجه قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر تلاش برای تکمیل هرچه زودتر این پروژ‌ه ها، گفت: باید هرچه زودتر مشکلات موجود مرتفع و پروژه های در حال احداث به مرحله تکمیل و بهره برداری برسد.
بنا به همین گزارش، هم اندیشی فرماندار بهارستان با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با هدف افزایش سرانه ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام در این شهرستان صورت گرفت.
در این نشست، مسائل ورزشی شهرستان بهارستان با حضور فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان، رییس اداره ورزش و جوانان و شماری از مسئولین شهرستانی مورد بررسی قرار گرفت.
"علی جوادی" مدیرکل و همراهان همچنین از پروژه های استخر بوستان، زمین فوتبال بوستان، سالن قائم، سالن نسیم شهر و استخر آزادگان رباط کریم بازدید کردند.

نظر شما