شناسهٔ خبر: 66306695 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

گزارش العالم از پاسخ سریع حزب الله و هدف قراردادن قرارگاه تیپ گولانی +فیلم

خبرنگار العالم در جنوب لبنان گزارش داد که پاسخ مقاومت به حملات امروز رژیم صهیونیستی به روستاها و مناطق زیادی بلافاصله علیه مقر تیپ گولانی و واحد 621 نیروی ویژه «اغوز» در پادگان شرگا در نزدیکی شمال شهر اشغالی عکا، صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین اشغالی

حسین عزالدین خبرنگار العالم گزارش داد: «این حمله حزب‌الله یک حمله هوایی ترکیبی و پیچیده با پهپادهای تهاجمی و انتحاری بود که مقرهای مذکور را هدف قرار داد و منجر به بروز تلفات در صفوف ارتش اشغالگر شد.»

طبق بیانیه حزب‌الله، این حمله در پاسخ به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از برادران مجاهد آن انجام شده است.

خبرنگار العالم افزود که هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اراضی اشغالی هدف مستقیم پهپادهای هجومی قرار گرفت. وی ادامه داد که پهپادهای شلیک‌شده از جنوب لبنان، هدف نظامی در عمق ساحل رژیم صهیونیستی را مورد اصابت قرار دادند.

به گفته این خبرنگار، این حمله به واسطه اسکادرانی از پهپادهای شلیک شده توسط مقاومت اسلامی لبنان به سمت شهرک‌های الجلیل انجام شد که منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی گردید.

خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد ۲۰۰ هزار صهیونیست در پی شلیک سه پهپاد بر فراز نهاریا و عکا به پناهگاه‌ها رفتند.

نظر شما