شناسهٔ خبر: 66305458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛

عظیمی: به قهرمانی فکر می‌کنیم؛ در جامِ شگفتی‌ها هستیم

تهران-ایرنا- بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران، گفت: هرچند در جام شگفتی‌ها هستیم، اما به قهرمانی فکر می‌کنیم و فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، بهروز عظیمی جوان‌ترین بازیکن حاضر در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران که در دیدار با بحرین توانست گل زیبایی را به ثمر برساند در خصوص آخرین وضعیت خود و هم تیمی‌هایش در آستانه دیدار با قرقیزستان در مرحله یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا، تاکید کرد: آخرین بازی گروهی مقابل کویت را با پیروزی پرگل و بدون آنکه گلی را دریافت کنیم، پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: جو تیم ملی خیلی خوب است، خدا را شکر این شرایط روز به روز بهتر و تمرکز تیمی هم بالاتر می‌رود. همدل‌تر از همیشه شده‌ایم تا هر آنچه کادر فنی برای ما منظور کرده‌ را در زمین مسابقه اجرا کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی برای ملت ایران بگیریم. بازی مقابل قرقیزستان می‌تواند سخت باشد. چند ماه پیش با آنها بازی کردیم که قرقیزستان در همان بازی توانست در چند دقیقه ابتدایی فشار بیاورد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا پیروز شویم و جشن صعود به مرحله بعدی را بگیریم.

ملی‌پوش فوتسال ایران خاطر نشان کرد: سطح مسابقات فوق‌العاده بالاست. همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند و دیگر هیچ دیداری ساده نیست. در دوره‌های قبلی نبودم اما از باتجربه‌ها می‌شنوم که چقدر همه تیم‌ها عوض شده‌اند. وقتی ژاپن قهرمان دوره قبل در مرحله گروهی حذف شد، باید قبول کنیم در جام شگفتی‌ها حضور داریم. وقتی به قهرمانی فکر می‌کنید هیچ چیز دیگری مهم نیست.

وی گفت: واقعا قرقیزستان تفاوتی با دیگر تیم‌ها در مسیر قهرمانی ما ندارد. باید با تمام توان بازی کرد تا به پیروزی رسید. تیم ملی ایران به هیچ چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

نظر شما