شناسهٔ خبر: 66299678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری عنوان کرد

اتاق بازرگانی می‌تواند در ثبت شرکت‌ها به سازمان ثبت و واحدهای تولیدی کمک کند

فاطمه سعدیان

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری گفت: با توجه به شعار سال و اهمیت مشارکت اقتصادی مردم و جهش تولید، ستادی در سازمان اسناد تشکیل شد و در این راستا در توده‌های مردم از جمله دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنیم تا راهکارهای ابتدایی برای مردمی کردن تولید، ارائه شود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل نصیری در نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات حوزه ثبت شرکت‌ها که امروز (۴ اردیبهشت‌ماه) با حضور معاون قوه قضاییه در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی تمام استان‌ها، مطرح کردن مشکلات و مرتفع کردن آن‌ها است. خوزستان نیز قطب صنعتی ایران است و باید پیگیر حل مشکلات آن باشیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به شعار سال و اهمیت مشارکت اقتصادی مردم و جهش تولید، ستادی در سازمان اسناد تشکیل شد و پیگیر هستیم که این امر محقق شود و در توده‌های مردم از جمله دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنیم تا راهکارهای ابتدایی برای مردمی کردن تولید، ارائه شود.

فرآیند فک پلمب الکترونیکی شد

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری گفت: اتاق بازرگانی می‌تواند در ثبت شرکت‌ها به سازمان ثبت و واحدهای تولیدی کمک کند، اداره ثبت شرکت‌ها سامانه‌ای را بازطراحی کرده است که در بهینه سازی زمان، کاهش هزینه‌ و افزایش کیفیت کمک‌کننده است.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص مطرح شدن یکی از مشکلات شرکت‌ها گفت: دلیل تاخیر در فک پلمب، نقص پست است که انتشارات آن دیر می‌رسد. در سال ۱۴۰۳، این کار به صورت فیزیکی انجام نمی‌شود که از نظر مالی بیش از ۲۰۰ میلیون به نفع مردم است و کل فرآیند کار الکترونیکی است.

محمدجواد امانی، رئیس اتاق بازرگانی اهواز نیز در این نشست گفت: باید تلاش شود تا جوانان نوآور وارد عرصه تولید و فعالیت اقتصادی شوند و نبوغ استعدادی خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی افزود: جای افتخار دارد که جوانان در زمینه‌های الکترونیک و هوش مصنوعی پیشرفت دارند. بنابراین باید زمینه را فراهم و آسان‌تر کنیم تا استعدادها به راحتی ظهور پیدا کنند.

انتهای پیام

نظر شما