شناسهٔ خبر: 66296571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در ستاد تسهیل؛

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

مسائل و مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی همدان در سال گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و رفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

<div id="video-display-embed-code_11036194"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4213766/11036194?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما