شناسهٔ خبر: 66296392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار سابق مازندران:

ظرفیت‌های اقتصادی مازندران شکوفا نشده است

ساری- ایرنا- استاندار سابق مازندران گفت: این استان دُر گرانبهایی است که ظرفیت های اقتصادی آن به معنای واقعی شکوفا شکوفا نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران در ساری افزود: از فعالان بخش خصوصی و مردم مازندران به پاس حمایت های همیشگی شان تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: در سنگر جدید هم تلاش می‌کنم نمایندگی مازندران را در سطح ملی انجام دهم و اگر توفیقاتی کسب شد با پشتیبانی و حمایت مردم بود.

حسینی پور با بیان این که، از حمایت بالای مردم برخوردار بودم و این را برای خودم ارزش می‌دانم، گفت: امیدوارم بتوانیم آنچه که در مجموعه استانداری مازندران انجام شد را دکتر نوری ادامه دهد.

وی اضافه کرد: مازندران دُرِ گرانبهایی است و هنوز ظرفیت‌های ارزشمند آن هنوز شکوفا نشد. دکتر نوری در دورانی که وزیر بودند مازندران را به عنوان مرکز دیپلماسی کشور معرفی کردند. در طول این مدت با شناختی که پیدا کردم، ایشان بهترین انتخاب برای مازندران بود.

حسینی پور ادامه داد: مهم آینده مازندران است. همه مدیران و نخبگان و تشکل‌های سیاسی استان کمک کنند تا دکتر نوری در این مسئولیت موفق شوند.

استاندار سابق مازندران گفت: از مردم عزیز مازندران حلالیت می‌طلبم. حداکثر تلاشم را کردم تا مازندران آنطور که شایسته است ارتقا پیدا کند. اگر موفقیت‌هایی نصیب ما شد همکاری همه مدیران و فعالان بخش خصوصی بود و اگر ضعفی دیده شد به حساب ضعف من در مدیریت نوشته شود.

به گزارش ایرنا، دوم اردیبهشت دوره مدیریت سید محمود حسینی‌پور در کرسی استانداری مازندران با حکم محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برای انتصاب او به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور پایان یافت و دوران استانداری‌اش در مازندران پس از ۸۹۷ روز به پایان رسید.
هیئت وزیران در جلسه روز ۲ اردیبهشت یوسف نوری ۶۳ ساله را به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران انتخاب کرد. نوری سال ۱۳۴۰ در ایلام متولد شد و دانش‌آموخته مقطع دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی است. مهم‌ترین عنوان مدیریتی او تصدی کرسی وزارت آموزش و پرورش است که به مدت ۴۹۲ روز از هفتم آذر ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در کارنامه او ثبت شد.

نظر شما