شناسهٔ خبر: 66293963 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

کاتالوگ فیدلیتی پرستیژ، شاسی بلند جدید بهمن موتور منتشر شد

صاحب‌خبر -

شرکت بهمن موتور، کاتالوگ رسمی مشخصات و امکانات کامل خودرو شاسی بلند جدید و پر امکانات فیدلیتی پرستیژ را منتشر کرد.

فیدلیتی پرستیژ یکی از جدیدترین محصولات گروه خودروسازی بهمن موتور است که مدتی از عرضه اولیه آن می‌گذرد. حال شرکت بهمن موتور کاتالوگ جدید این کراس اوور سایز متوسط مونتاژی را منتشر کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی اجمالی و انتشار کاتالوگ این خودرو می‌پردازیم.

مشخصات فنی و امکانات فیدلیتی پرستیژ

این محصول در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط برند جتور، به‌عنوان زیرمجموعه چری چین معرفی شد و یکی از محبوب‌ترین خودروهای این برند است. طول، عرض و ارتفاع این کراس اوور شهری به‌ترتیب ۴۷۲۴ میلی‌متر، ۱۹۰۰ میلی‌متر و ۱۷۳۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۷۳۰ میلی‌متر است. وزن خالص این کراس اوور جذاب ۱۶۱۹ کیلوگرم بوده و می‌توان این خودرو را در نسخه‌های ۵ یا ۷ نفره سفارش داد. حجم صندوق عقب هم در نسخه ۵ نفره ۴۳۸ لیتر است که با خواباندن صندلی‌های عقب، می‌توان آن را تا ۱۶۸۰ لیتر ارتقا داد.

فیدلیتی پرستیز از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو با تکنولوژی GDI با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. گیربکس قرار گرفته شده روی پرستیژ، اتوماتیک و از نوع ۷ سرعته دو کلاچه است که قدرت حاصله را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

نمای داخل فیدلیتی پرستیژ نمای داخل فیدلیتی پرستیژ

از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم‌های کمک رانندگی (ADAS) از جمله رادار تشخیص نقاط کور(BSD)، سیستم هشدار تصادف از عقب (RLTA) و سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW)، سیستم‌های کنترل کشش (TCS) و پایداری (ESC)، کروز کنترل تطبیقی، فرمان برقی (EPS)، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) و حرکت خودرو در سرازیری (HDC)، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، شش کیسه هوای ایمنی، صندلی برقی راننده و سرنشین مجهز به گرم‌کن و سردکن، صندلی راننده مجهز به حافظه، تنظیم گودی کمر، تعویض دنده الکترونیکی، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، سیستم هوشمند باز شدن درب صندوق به کمک پا، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، روشنایی خودکار چراغ‌های جلو، سیستم ضد واژگونی و سیستم اتصال صندلی کودک (ISOFIX) اشاره کرد.

قیمت کارخانه و بازار

در حالی که بهمن موتور در فروردین ماه سال جاری قیمت کارخانه فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره را ۱ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت کارخانه فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره را ۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان اعلام کرده بود، اما در بازار آزاد، فیدلیتی پرستیژ ۵ نفره با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و فیدلیتی پرستیژ ۷ نفره با قیمت ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

کاتالوگ رسمی فیدلیتی پرستیژ

همچنین بخوانید:
نسخه هیبریدی سوبا M4، ام پی وی لوکس فردا موتورز در راه است ایران خودرو ری را، اولین شاسی بلند ایرانی به‌زودی در بازار

نظر شما