شناسهٔ خبر: 66289773 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آغاز طرح تعویض تاکسی فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور + شرایط فروش

صاحب‌خبر -

طرح تعویض تاکسی فرسوده و خارج از رده با تاکسی برقی کی ام سی e-Taxi کرمان موتور در تهران آغاز شد که در ادامه با شرایط فروش این طرح همراه می‌شویم.

در راستای طرحی جامع برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوای پایتخت، شرکت کرمان موتور با همکاری سازمان تاکسیرانی شهر تهران، اقدام به جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با خودروهای برقی کی ام سی E-Taxi کرده است. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز، به جزئیات طرح تعویض تاکسی فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور می‌پردازیم. همچنین بد نیست اشاره کنیم که تاکسی های برقی مدیران خودرو یعنی ام وی ام آریزو 5 برقی هم به تازگی، به ناوگان تاکسیرانی تهران اضافه شده‌اند.

قیمت و شرایط طرح تعویض تاکسی فرسوده با تاکسی برقی کی ام سی e-Taxi کرمان موتور

تعویض تاکسی فرسوده با کرمان موتور تعویض تاکسی فرسوده با کرمان موتور

این طرح با استقبال گسترده رانندگان تاکسی روبرو شده است و شرایط و قیمت نهایی این تاکسی برقی پس از کسر تخفیف 25 میلیون تومانی و ارائه وام 600 میلیون تومانی، یک میلیارد و 325 میلیون تومان خواهد بود. متقاضیان طرح تعویض تاکسی فرسوده با تاکسی برقی کی ام سی باید باید 400 میلیون تومان پیش پرداخت (شامل سهم آورده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) را پرداخت کنند.

نحوه ثبت نام طرح تعویض تاکسی فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور

تعویض تاکسی فرسوده با کرمان موتور تعویض تاکسی فرسوده با کرمان موتور

متقاضیان واجد شرایط برای طرح تعویض تاکسی فرسوده خود با تاکسی برقی کی ام سی ای تاکسی کرمان موتور می‌توانند با مراجعه به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، نسبت به ثبت نام و تکمیل مراحل خرید اقدام نمایند.

مشخصات فنی تاکسی برقی کی ام سی

تعویض تاکسی فرسوده با کرمان موتور تعویض تاکسی فرسوده با کرمان موتور

جک E50A یا همان کی ام سی J7 برقی، تاکسی برقی جدیدی است که توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ و به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور عرضه می‌شود. این خودرو از یک موتور الکتریکی 142 کیلوواتی (معادل 190 اسب بخار) و باتری لیتیوم-یون 50.1 کیلووات ساعتی بهره می‌برد که امکانات قابل توجهی را به آن می‌بخشد. کی ام سی e-Taxi ِیا همان تاکسی برقی کی ام سی کرمان موتور با توانایی شتاب‌گیری 7.6 ثانیه‌ای از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت، چابکی و سرعت بالایی را ارائه می‌دهد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 142 کیلومتر بر ساعت است. برد حرکتی این تاکسی برقی با یک بار شارژ کامل باتری، حدود 402 کیلومتر اعلام شده که در شرایط واقعی رانندگی، این رقم می‌تواند کمتر باشد.

لیست امکانات و تجهیزات این خودرو شامل مواردی مانند دو کیسه هوای جلو، سیستم کروز کنترل، سنسورهای پارک و دوربین عقب، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیومی، صفحه نمایش لمسی مدرن، سیستم تهویه اتوماتیک، دسته‌دنده الکتریکی، ترمز دستی الکتریکی، سیستم اتوهلد، آمپر دیجیتال، سنسور نور و باران، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و چراغ‌های LED می‌شود.کی ام سی E50A با ترکیب عملکرد مناسب، امکانات رفاهی قابل قبول و قیمتی رقابتی، می‌تواند به عنوان یک گزینه جذاب برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تلقی شود. این خودرو ضمن کمک به کاهش آلودگی هوا، می‌تواند تجربه رانندگی راحت و لذت‌بخشی را برای رانندگان و مسافران به ارمغان بیاورد.

نظر شما