شناسهٔ خبر: 66288082 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای "طرح نور"

چند پرونده باندهای تبهکاری در زمینه فحشا در روزهای آینده علنی می‌شود

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت، اعلام کرد: در روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور شامگاه دوشنبه در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرح نور"(عفاف و حجاب) آمده است: در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای "طرح نور" بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با اِدراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

پلیس در این اطلاعیه تاکید کرد: برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهای تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

فراجا خاطر نشان کرد: گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای جمهور و قوه قضاییه ، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهادهای مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است؛ همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهرها نشان دهنده‌ حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت‌ زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

فراجا در اطلاعیه خود تاکید کرد: پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت. این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهای متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

این بیانیه می افزاید:‌ در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّت مسئولان و انجام به موقع وظایف دستگاههای مسئول روند هوشمندسازی نیز، پرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

نظر شما