شناسهٔ خبر: 66277641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

المیرا دادمهر (اگیر)

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: سال گذشت ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر هزار و ۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مازیار محمدی روز دوشنبه سوم اردیبهشت با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، اظهار کرد: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه ‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما