شناسهٔ خبر: 66273063 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

خرید پژو 207 صفر و کارکرده فقط با یک بازدید - مردم سالاری آنلاين

معمولا خرید خودرو؛ به دلایل مختلف ازجمله نوسان در تولید و واردات خودرو، نرخ ارز و تورم، با تغییرات زیادی روبه‌رو می‌شود. افزایش قیمت خودروهای داخلی در چندماهه اخیر باعث شده است که متقاضیان این خودروها با وسواس و حساسیت بیشتری نسبت‌به خرید آن اقدام کنند و این وسواس‌ها باعث می‌شود که تعداد بازدیدها برای پیدا کردن خودروی داخلی سالم و سرپا افزایش یابد. پژو 207 هم یکی از خودروهای داخلی پرتقاضای بازار است که محبوبیت زیادی بین نسل جوان دارد و بسیاری به دلیل تجربه خوب سواری و حسن شهرت نسخه قبلی آن یعنی 206، این خودرو را انتخاب می‌کنند.

صاحب‌خبر -

متأسفانه قیمت نسخه اتوماتیک و سقف شیشه‌ای پژو 207 به 1 میلیارد تومان رسید و ارزان‌ترین نسخه آن (دنده‌ای نیمه‌فول) حدود 750 میلیون تومان قیمت دارد. اگر بودجه خرید 207 صفر را ندارید، ممکن است به خرید نسخه کارکرده آن فکر کنید که با توجه به آمار بالای خودروهای داخلی کارکرده دارای مشکل، پیدا کردن 207 کارکرده سرپا چالش‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک یکی از راه‌های خرید خودرواست که با انتخاب آن تعداد بازدیدهای لازم برای خرید چنین خودرویی را به حداقل می‌رساند و در این مطلب قرار است به شما بگوییم که چرا تنها با یک بازدید می‌توانید از این نمایشگاه 207 سرحال بخرید.

کارشناسی بودن تمامی 207 های نمایشگاه همراه مکانیک

کارشناسی کامل فنی و بدنه، پیش‌نیاز اجباری برای ورود هر خودرویی به نمایشگاه همراه مکانیک است و خودروهای 207 هم از این قاعده مستثنی نیستند. فرایند کارشناسی خودرو در همراه مکانیک با استانداردهای سفت و سختی انجام می‌شود و طی آن کارشناسان آموزش دیده و باتجربه از تجهیزات به روز برای پی بردن به مشکلات فنی و بدنه خودرو استفاده می‌کنند. تمامی این مشکلات با ذکر جزئیات در برگه کارشناسی خودرو درج می‌شود.

کارشناسی خودرو هم برای 207 صفر و هم کارکرده انجام می‌شود؛ چون بر اساس گزارش سرویس کارشناسی همراه مکانیک، حدود 20 درصد خودروهای صفر و بالای 70 درصد خودروهای کارکرده ایراد فنی و بدنه دارند. همچنین خودروهایی که ایراد فنی و بدنه محرز دارند یا بیشتر از 10 سال از عمر آن‌ها می‌گذرد هم اصلاً در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک آگهی نمی‌شوند.

تضمین کارشناسی فنی و بدنه تمامی 207 ها

وجود وسواس کارشناسان در کارشناسی فنی و بدنه خودروها باعث شده تا همراه مکانیک به خریداران خود تضمین کارشناسی فنی و بدنه خودرو ها تا 7 روز را بدهد. همچنین مبلغ تضمین همراه مکانیک از سایر پلتفرم‌های کارشناسی خودرو به مراتب بیشتر است که این موضوع خیال شما را از نظر هماهنگ بودن مشخصات درج شده در آگهی با وضعیت واقعی خودرو راحت می‌کند.

شفافیت و کامل بودن آگهی‌ها

در همراه مکانیک آگهی‌های خودرو توسط کارشناسان این پلتفرم درج می‌شود و فرایند فروش تمامی خودروها بر عهده خود همراه مکانیک است. به همین دلیل تمامی جزئیات موردنیاز شما در آگهی خودرو موجود است و در آگهی‌های خودروهای همراه مکانیک خبری از عبارات مبهم و غیرشفاف و درج ادعاهای عجیب‌وغریب نیست.

علاوه‌بر این، گزارش کارشناسی فنی و بدنه خودرو با جزئیات کامل در هر آگهی موجود است و می‌توانید آن را بررسی کنید. در کنار این گزارش، اطلاعات مربوط به کیلومتر کارکرد، وضعیت بیمه و سند، محل بازدید و... هم دیده می‌شود.


تنوع بالای رنگ، تیپ و مدل 207 های موجود در نمایشگاه همراه مکانیک

کارشناسی شدن تمامی خودروها و سخت‌گیری همراه مکانیک در مورد خودروهای انتخابی به این معنی نیست که خودروهای پژو 207 موجود در نمایشگاه همراه مکانیک تنوع پایینی دارد. اعتماد فروشندگان خودرو به همراه‌مکانیک باعث‌شده که تعداد خودروهای موجود در این نمایشگاه بالا باشد و این موضوع تنوع آن‌ها را هم افزایش داده است.

در این نمایشگاه می‌توانید انواع 207 دنده‌ای سقف شیشه‌ای، سقف فلزی، نیمه‌فول و فول آپشن و همچنین انواع 207 اتوماتیک سقف فلزی و سقف شیشه‌ای را در رنگ‌های مختلف پیدا کنید.

امکان خرید پژو 207 خوش‌قیمت

خودروهای خوش‌قیمت همراه مکانیک آن‌هایی هستند که سال ساخت آن‌ها چندان جدید نیست و به همین دلیل افت قیمت خود را پیدا کرده‌اند. از طرف دیگر این خودروها سالم و سرحال هستند و کیلومتر کارکرد آن‌ها کمتر یا مساوی حد استاندارد (20 هزار کیلومتر) در سال است. با خرید این خودروهای کم استهلاک مطمئن می‌شوید که خودروی مدل پایین و سرپا می‌خرید و فقط برای جدید بودن آن هزینه اضافی نمی‌پردازید.

اگر جزو طرفداران خرید 207 هستید، روی لینک www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/irankhodro/peugeot207/ کلیک کرده و شرایط خرید پژو 207 مورد نظر خود را مشاهده کنید.

عدم مواجهه با دلال و کلاهبردار

کارشناسان همراه مکانیک پیش از کارشناسی خودرو مدارک هویتی مالک و مدارک خودرو را هم بررسی می‌کنند و از طرف دیگر واگذار کردن فرایند فروش خودرو به همراه مکانیک هم باعث می‌شود که خیال شما از بابت کلاهبرداری و دلالی راحت شود و مطمئن شوید که هم امنیت معامله تضمین می‌شود و هم با فروشنده واقعی طرف می‌شوید. برای اطمینان بیشتر این را هم بدانید که کارشناسان همراه مکانیک از لحظه هماهنگی برای بازدید تا تعویض پلاک همراه شما هستند و بر امنیت حقوقی معامله نظارت می‌کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه موردنیاز برای بازدید خودرو

تمامی دلایلی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم باعث می‌شود که با یک بازدید بتوانید پژو 207 مورد نظر خود را خریداری کنید. این درحالی است که در خرید خودرو با روش‌های دیگر باید زمان و هزینه زیادی را برای بازدید خودروهای مختلف و کارشناسی آن‌ها کنار بگذارید و هیچ تضمینی وجود ندارد که خودروی مورد نظر شما از کارشناسی فنی و بدنه سربلند بیرون بیاید.

از طرف دیگر، در همراه مکانیک می‌توانید 207 مورد نظر خود را قسطی هم بخرید و تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو، صاحب آن شوید. مابقی مبلغ را هم در اقساط 6 تا 36 ماهه پردخت می‌کنید.

درنهایت اگر قصد خرید خودرو دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم که برای مشاهده تمامی خودروهای نمایشگاه همراه مکانیک و اطلاع از شرایط خرید نقد و اقساطی آن‌ها، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/

منبع: خرید پژو 207

برچسب‌ها:

نظر شما