شناسهٔ خبر: 66269157 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند/ در انتظار اقتدار در گام سوم

شاگردان شمسایی امروز آخرین دیدار گروهی خود را در جام ملت‌های فوتسال آسیا برگزار می‌کنند. شاگردان شمسایی امروز آخرین دیدار گروهی خود را در جام ملت‌های فوتسال آسیا برگزار می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، شاگردان وحید شمسایی امروز سومین گام خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را مقابل کویت برمی‌دارند؛ در دیداری که به نظر می‌رسد به جای استراحت به نفرات اصلی، باید با تمام قوا ظاهر شویم و هماهنگی بیشتری در آستانه بازی مقابل ژاپن کسب کنیم.

ایران در دوره قبلی رقابت‌ها در فینال مقابل ژاپن شکست خورد و ناکام ماند. این مساله باعث شد تا تمام هم و غم شاگردان شمسایی برای این دوره، جبران این شکست باشد اما به نظر می‌رسد جدال مهم ایران و ژاپن این بار در مرحله یک‌چهارم نهایی برگزار شود. سامورایی‌ها هم اکنون با ۳ امتیاز، پایین‌تر از تاجیکستان و قرقیزستان ۴ امتیازی قرار دارند. اگر آنها بتوانند تاجیکستان را در بازی آخر شکست دهند صعود می‌کنند اما رتبه‌شان مشخص نیست. اگر دوم شوند، با صدرنشین گروه ایران که احتمالا خود ایران است برخورد خواهند کرد، اگر اول شوند احتمالا به کویت که تیم دوم گروه ایران است و اگر شکست بخورند حذف می‌شوند.

شاگردان شمسایی تا پایان هفته دوم مسابقات بهترین خط حمله را در اختیار داشتند و امتیازات کامل را کسب کردند اما عدم اقتدار در دو بازی مقابل افغانستان و کویت که همواره مقابل ایران شکست خورده بودند باعث شده تا فوتسال‌دوستان در این بازی هم در انتظار نتیجه باشند و هم نمایشی متفاوت‌تر، هماهنگ‌تر و بهتر از دو دیدار قبل؛ مساله‌ای که با توجه به توانایی‌های عالی بازیکنان توانمند تیم ملی دور از دسترس نیست و همین حالا می‌توان با احتمال قریب به یقین گفت امروز تیم ملی با امتیازات کامل مرحله گروهی را پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام/

نظر شما