شناسهٔ خبر: 66268497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کانون‌های مساجد نقش مهمی در مقابله با توطئه دشمنان دارند

روانشاد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در تقویت فعالیت های دینی قرآنی و مقابله با توطئه دشمنان دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان «اعظم روانشاد» روز یکشنبه در نشست با کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار  داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به رغم محدودیت های مالی فعالیت های موثر و خوبی در حوزه های دینی، قرآنی و مسجد محوری دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه ابتدای سال ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان آغاز شد و پایان آن نیز همراه با همین ماه است، امسال تقویت فعالیت های دینی و قرآنی در اولویت کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار دارد.

روانشاد با بیان اینکه جذب اعضای جوان و نوجوان، شاخص فعالیت کانون‌های مساجد است گفت: همکاری و تعامل خوبی بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان وجود دارد و فعالیت کانون ها به طور ویژه حمایت می شود.

 محمد چگنی نژاد مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه این نشست اظهار کرد: مسجد تراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می شود و تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

محمد چگنی نژاد ادامه داد: تحقق مسجد تراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در لرستان افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی این اماکن خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما