شناسهٔ خبر: 66267625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان

استاندار گلستان از برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی‌محمد زنگانه عصر امروز یکشنبه در جلسه مشترک با دست اندرکاران مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در مرحله اول برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی کاملا قاطع و جدی بوده است.

وی افزود: هیچ چیزی بهتر از اجرای مطلوب قانون نیست و در همین راستا تمام اقدامات در مرحله نخست برگزاری انتخابات بر مدار قانون بوده و در این زمینه هیچگونه مماشاتی نشده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی نهاد‌های انتظامی، امنیتی، نظارتی و اجرایی که به هر نحو در برگزاری انتخابات نقش داشتند، برگ زرینی را در مرحله نخست برگزاری انتخابات رقم زدند.

زنگانه افزود: بدون شک دشمن در تلاش بود که در برگزاری این انتخابات خللی را ایجاد کند که هوشیاری همگانی به ویژه هوشمندی دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظارتی اجازه نداد تا دشمنان نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

وی ادامه داد: ما در موضوع برخورد با تخلف نباید احساسی شویم و در این موضوع متن قانون باید اجرا شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: هر فردی که می‌خواهد در مسیر قانون‌گذاری به مردم خدمت کند خود باید بر مدار قانون حرکت کند و نباید با رفتار‌های خلاف قانون جو جامعه را برهم بزند و به افکار عمومی آسیب برساند.

زنگانه افزود: مسئله انتخابات در استان گلستان هنوز به پایان نرسیده و به هیچ عنوان در برگزاری انتخابات کوتاهی نخواهیم کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: مطمئن باشید در برخورد با متخلفان قاطعیم و زمانی برخورد می‌کنیم که برای ما اثبات شده باشد.

زنگانه متذکر شد: تمامی برگزار کنندگان انتخابات به گونه‌ای رفتار و اقدام کنند که هیچگونه ابهامی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

نظر شما