شناسهٔ خبر: 66264612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه

دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی از ساخت مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه در زمین به مساحت یک هزار و 400 مترمربع خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه درصدد هستیم یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه اعضای خانه کارگر در ارومیه احداث کنیم، اضافه کرد: پیش از این دو قطعه زمین در شهرک ایثار ارومیه خریداری شده بود ولی از آنجا که در مسیر سیلگاه قرار گرفته بود، امکان اخذ مجوزهای موردنیاز برای ساخت و ساز وجود نداشت، بنابراین نسبت به تعویض زمین با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی اقدام شد که مراحل اداری این موضوع در اواخر سال گذشته خاتمه پیدا کرد و یک قطعه زمین ۱هزار و ۴۰۰ متری در شهرک ایثار دریافت کردیم.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه برای ساخت و ساز مکاتبات با شهرداری ارومیه در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر یک مجموعه کامل متشکل از مهمانسرا، مجتمع فرهنگی و ورزشی، دانشگاه علمی کاربردی و ... احداث شود، گفت: با توجه به اینکه استاندار آذربایجان غربی به استراحتگاه ویژه کارگران توجه ویژه‌ای دارند امید است اقدامات عمرانی در این زمینه سریع‌تر آغاز شده و به سرانجام برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی برای آغاز رایزنی‌ها جهت احداث مسکن ویژه کارگران با خیران و مسئولان خبر داد و گفت: این مساکن به صورت قسطی در اختیار جامعه قرارخواهد گرفت.

این مسئول توزیع ۱  هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیابت از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا یک مرکز نیکوکاری برای دریافت نذورات، فطریه و ... شهروندان تاسیس شده است که کارگران بیکار و از کارافتاده را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

نظر شما