شناسهٔ خبر: 66263426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار بوشهر:

سپاه نقشی غیر قابل انکار در پیشرفت نظام اسلامی داشته است

«محمدی زاده»گفت: سپاه پاسدار نقشی غیر قابل انکار در پیشرفت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع پرس از بوشهر،«احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت «امام خمینی» (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأسیس شد و در بیش از چهار دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیر قابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

محمدی زاده تصریح کرد: هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بویژه در مناطق محروم، افتخارات بی نظیری داشته و تبیین دستاوردهای این نهاد انقلابی امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها ابراز داشت: این عملیات، هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما