شناسهٔ خبر: 66260728 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی 7 Days to Die پس از ۱۱ سال از فاز دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

عرضه نسخه نهایی تا ۲ ماه دیگر / pcgamer

صاحب‌خبر -

بازی 7 Days to Die در سال ۲۰۱۳ به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد و حالا پس از ۱۱ سال آماده عرضه نهایی شده است. 

در این بازی بقای زامبی محور هر هفت روز یک گروه بیشمار و خشمگین از زامبی‌ها می‌آیند تا هر چیزی را که ساخته‌اید خراب کنند. اکنون استودیو The Fun Pimps اعلام کرده است که نسخه نهایی 7 Days to Die آماده عرضه بود ولی آن‌ها قصد ندارد به سراغ پروژه دیگری بروند و به پشتیبانی از بازی ادامه می‌دهند. 

استودیو برای نسخه نهایی یک سیستم گور (gore) جدید برای زامبی‌ها طراحی و دارایی‌های وسایل نقلیه را بازسازی کرده است. 7 Days to Die قرار است یک سیستم جدید برای چالش‌ها و تنوع بیشتری در زامبی‌ها داشته باشد و از پشتیبانی آن از کنترلر‌ها نیز آپدیت می‌شود. با عرضه نسخه نهایی این عنوان، قیمت بازی از ۳۶ دلار به ۴۵ دلار افزایش پیدا می‌کند ولی اکنون می‌توانید آن را با تخفیف خریداری کنید. 

بازی 7 Days to Die بازی 7 Days to Die

وقایع بازی در پس از یک حمله اتمی در جنگ جهانی سوم اتفاق می‌افتد که بخش بسیار بزرگی از جهان را ویران کرده است. مکان‌های زیادی برای زندگی روی زمین وجود ندارد ولی شهر خیالی Naezgane در آریزونا یکی از مکان‌های نیمه امن است. شما یک بازمانده از جنگ هستید که باید با یافتن سرپناه، غذا و آب و همچنین جمع آوری منابع برای مقابله با زامبی‌ها زنده بمانید.

7 Days to Die در ماه ژوئن برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود. 

چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت اول

بازی 7 Days to Die پس از ۱۱ سال از فاز دسترسی زودهنگام خارج می‌شود - ویجیاتو بازی 7 Days to Die پس از ۱۱ سال از فاز دسترسی زودهنگام خارج می‌شود - ویجیاتو pcgamer

برچسب‌ها:

نظر شما