شناسهٔ خبر: 66260618 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عکس این هتل‌های لوکس کربلا را دیده بودید؟

کربلا از مهم‌ترین شهرهای عراق است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند. این شهر معمولا میزبان زائرانی است که قصد بازدید از حرم امام حسین‌(ع) و حضرت عباس(ع) را دارند. از آنجایی که صنعت توریست کربلا بسیار بالاست، در سال‌های اخیر هتل‌های مجلل و لوکس زیادی در این شهر ساخته شده است.

صاحب‌خبر -

با وجود این هتل‌ها مسافران می‌توانند اقامتی راحت و فراموش نشدنی را در این شهر داشته باشند. آیا هتل‌های لوکس کربلا را می‌شناسید؟ اقامت در هتل کربلا نزدیک حرم را می‌پسندید؟ چنانچه به دنبال بهترین هتل های کربلا هستید، شرکت معتبر فلای‌تودی راهنمایی مناسب برای شماست. این شرکت با در نظر گرفتن بودجه و انتظارات شما، شایسته‌ترین‌ها را معرفی خواهد کرد.

اگر قصد سفر به این شهر مقدس را دارید، پیشنهاد می‌شود اطلاعات کافی در مورد هتل‌ های کربلا کسب کنید. در ادامه به معرفی چندین هتل معروف در کربلا می‌پردازیم.

هتل‌های 5 ستاره لوکس کربلا

خوشبختانه هتل‌های 5 ستاره کربلا آنقدر زیاد هستند که اگر بخواهیم تمامی آن‌ها را معرفی کنیم، قطعا لیستی بلند و بالا تهیه می‌شود. به این منظور در ادامه دو مورد از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های 5 ستاره در بین گردشگران را بررسی خواهیم کرد.

  1. هتل بارون کربلا (Hotel Baron)

هتل بارون کربلا یکی از بی‌نقص‌ترین و کامل‌ترین هتل‌های کربلاست که امکانات فوق‌العاده‌ای را برای میهمانان در نظر می‌گیرد. رزرو این هتل 5 ستاره، به تمامی کسانی که دوست دارند چندین بار به زیارت حرم امام حسین (ع) بروند، توصیه می‌شود؛ چرا که هتل دارای سرویس رایگان (هر 30 دقیقه) می‌باشد.

عکس این هتل‌های لوکس کربلا را دیده بودید؟

هتل بارون هر امکاناتی را که تصور کنید برای رفاه بیشتر مهمانان قرار داده است. برخی از امکانات و خدمات هتل شامل مواردی مانند استخر روباز، ترانسفر فرودگاهی، وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، فروشگاه هدیه، سالن ماساژ حرفه‌ای، سالن اسپا، امکانات بدنسازی و... است. در واقع هتل بارون کربلا علاوه بر تامین رفاه، به تامین سرگرمی‌های لازم برای مهمانان نیز متمرکز می‌باشد.

  1. هتل ریحان کربلا (Karbala Rayhaan by Rotana)

هتل ریحان کربلا، یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره است که در لیست هتل‌های برتر قرار دارد. دکوراسیون فضاهای مختلف به خصوص اتاق‌ها، شاهکار است به طوری که میهمانان در همان چند ثانیه اول شیفته اتاق‌های خود می‌شوند.

این هتل دارای ویژگی‌های برجسته زیادی می‌باشد اما از مهم‌ترین ویژگی آن، می‌توان به نزدیکی هتل ریحان به بین‌الحرمین اشاره کرد. مسافران می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به بین‌الحرمین برسند. البته لازم به ذکر است که هتل ریحان همانند هتل بارون برای رفت‌و‌آمد به حرم امام حسین (ع)، سرویس رایگان قرار داده است.

زائران کهنسال و افراد کم توان نیز با توجه به بهینه‌سازی‌های هتل، امکان اقامت راحت و دسترسی به قسمت‌های مختلف هتل را دارند.

عکس این هتل‌های لوکس کربلا را دیده بودید؟

با وجود 3 رستوران معروف هتل ریحان، دیگر نیازی نیست برای سرو غذا به خارج از هتل بروید. منوی رستوران‌ها، از تنوع بالایی برخوردار هستند و معمولا افراد با ذائقه‌های مختلف نیز، غذای مورد نظر خود را به راحتی در منو می‌یابند.

هتل‌های 4 ستاره کربلا

برخی از مسافران گمان می‌کنند هتل‌های 4 ستاره کربلا، از نظر کیفیت سرویس‌دهی و خدمات نسبت به هتل‌های 5 ستاره کربلا، ضعیف‌تر هستند؛ اما باید بگوییم اگر چنین تصوری دارید، سخت در اشتباهید. هتل‌ های 4 ستاره کربلا عراق، دارای کارمندان و کادری حرفه‌ای هستند که به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد تا اقامت خوشی را تجربه کنید.

این هتل‌ها حتی از نظر امکانات نیز دارای امکانات رفاهی متوسطی هستند. تنها نکته این است که ممکن است برخی هتل‌های 4 ستاره به نسبت هتل‌های 5 ستاره، امکانات سرگرمی و تفریحی کمتری داشته باشند.

  1. هتل جواهر

هتل جواهر از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های 4 ستاره کربلاست که به جرئت می‌توان گفت با رزرو آن اقامت خوشی پیش روی شماست. هتل جواهر نیز از نظر موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر است و همین امر رفت‌وآمد را برای زائران آسان می‌کند.

 

انتخاب این هتل، به مسافرانی که قصد دارند سفری اقتصادی را تجربه کنند، توصیه می‌شود. عموما اتاق‌های این هتل 2 تخته و 3 تخته هستند.

امکانات رفاهی لازمی همچون وای فای رایگان، تخت و مبلمان راحت، آسانسور، سرویس فرنگی، تلویزیون کابلی و بسیاری از موارد دیگر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

  1. هتل الاماره، هتل 4 ستاره برتر

هتل الاماره از جدیدترین هتل‌های کربلاست که قابلیت میزبانی از 300 زائر را دارد. جالب است بدانید از آنجایی که بسیاری از طرفداران این هتل ایرانیان می‌باشد، امکانات و خدمات آن معمولا مطابق با انتظارات ایرانیان است. به طور مثال در هتل هم توالت فرنگی و هم توالت ایرانی تعبیه شده است و یا در منوی رستوران‌های آن غذاهای اصیل ایرانی قرار دارد.

چنانچه دوست دارید چشم‌اندازی عالی از شهر کربلا داشته باشید، در رزرو این هتل اصلا شک نکنید. به سبب پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها، هم نورگیری فضا بسیار عالیست و هم میهمانان می‌توانند به چشم‌اندازی عالی از شهر دسترسی داشته باشند.

از هتل الاماره کربلا، تنها با 4 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به حرم مطهر رسید، بنابراین زائران با رزرو این هتل مشکلی در رفت‌و‌آمد نخواهند داشت. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است. چنانچه در این هتل اتاقی رزرو کردید، حتما پیشنهاد می‌شود به رستوران آن سری بزنید. رستوران هتل در طبقه آخر قرار گرفته و چشم‌اندازی خیره کننده از گنبد و حرم دارد.

رزرو هتل کربلا از فلای‌تودی

به احتمال زیاد می‌دانید که در سفر نمی‌توان از اهمیت کیفیت امکانات و خدمات هتل‌ها غافل شد، به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما رزرو هتل خود را از طریق مجموعه‌های معتبری همچون فلای‌تودی انجام دهید. فلای‌تودی بهترین‌ها را برای شما در نظر می‌گیرد، چرا که شما لایق بهترین‌ها هستید.

فلای‌تودی خدمات دیگری مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، برگزاری بهترین تورها، اخذ انواع ویزای کشورهای مختلف (گردشگری، تجاری و سفارت) را ارائه می‌دهد. برای دسترسی به این خدمات هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن مجموعه اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود هر گونه مشکل در رزرو و خریدهای خود، می‌توانید با تیم مجرب پشتیبانی تماس بگیرید.

فلای‌تودی با ارائه بهترین خدمات، راحتی و رفاه شما را اولویت قرار می‌دهد و همین امر سبب می‌شود تجربه‌ای لذت بخش و فراموش نشدنی از این مجموعه کسب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما