شناسهٔ خبر: 66252266 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام و طیور در طبس

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس از بررسی گواهی بهداشتی بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ محموله دام، طیور و فرآورده دامی در این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادیان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس گفت: پارسال جهت حمل ۵۶۳ هزار و ۷۷۰ قطعه طیور، ۸ هزار و ۵۱۶ دام سبک و سنگین و بیش از ۵ میلیون و ۴۲۵ هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت مرغ، آلایش مرغ، گوشت گاو، گوسفند و بز، شیر خام، پوست، پشم و کرک و ۵۱۸ کلنی زنبور عسل، گواهی بهداشتی صادر شده است.

او افزود: همچنین در این رابطه پروانه‌های بهداشتی خودرو‌های حمل و نقل دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی پس از بررسی بهداشتی صادر یا تمدید شده است.

بیشتر بخوانید

هادیان اظهار کرد: محموله‌های دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی که به مقصد این شهرستان دارای گواهی بهداشتی حمل هستند در شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأیید در سامانه قرنطینه ثبت و تخلیه اعلام می‌شود که در این رابطه ۲ هزار و ۷۶۲ محموله دام، طیور و فرآورده‌های خام دامی به مقصد شهرستان طبس مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان طبس تصریح کرد: از برنامه‌های اداره قرنطینه همکاری با نیروی انتظامی و مراجع قضایی جهت معرفی متخلفین به مراجع قضایی است که در این رابطه ۲۱ محموله فرآورده خام دامی فاقد گواهی بهداشتی حمل به مراجع قضایی معرفی شده است.

نظر شما