شناسهٔ خبر: 66247860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکارچیان ۸ قطعه کبک در روانسر کرمانشاه دستگیر شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس اداره محیط زیست شهرستان روانسر در شمال غربی استان کرمانشاه گفت: ۲ نفر شکارچی که اقدام به صید و شکار هشت قطعه کبک کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

جهانگیر امیری عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان روانسر در پی گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت موفق به دستگیری این ۲ شکارچی که در ارتفاعات منطقه در حال شکار و صید کبک بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از این شکارچیان همچنین ۲ قبضه اسلحه شکاری مجاز و هفت رشته دام زنده گیری پرندگان به همراه سایر ادوات صید و شکار غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان روانسر اضافه کرد: ماموران محیط زیست موفق به کشف و ضبط تعداد ۸ فرد کبک وحشی، ۲ قبضه اسلحه شکاری مجاز به همراه سایر آلات و ادوات جرم از ۲ نفر از شکارچیان متخلف شدند.

امیری با بیان اینکه این افراد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند یادآور شد: با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق قانون و مقررات به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی شهرستان روانسر جهت همکاری با محیط بانان از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۴۰ در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا، شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما