شناسهٔ خبر: 66247150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: فرصت‌های سرمایه گذاری استان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

 ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی حضور مؤثر استان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴گفت: سال گذشته خراسان جنوبی توانست در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد شرکت کند که بسیار فرصت خوبی بود.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جدید دولت سیزدهم در مورد رونق اقتصادی خوشبختانه قدرت بیشتری یافته است، افزود: خوشبختانه با تأکیدات و حمایت‌هایی که از استان شده خراسان جنوبی از حالت غربت و ناشناخته بودن ظرفیت‌هایش خارج شده و فرصت حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی را داشته است.

لزوم ایجاد دبیرخانه دائمی اطلاع رسانی در مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان جنوبی

ذاکریان با بیان اینکه باید از روش‌های جدیدی برای اطلاع رسانی‌ها استفاده شود، افزود: همچنین علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت در چاپ بروشور‌ها و موارد تبلیغاتی باید دبیرخانه دائمی برای این کار وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: این ظرفیت و توانمندی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان وجود دارد ضمن اینکه یکی از کارکردها، مأموریت‌ها و وظایف این مرکز نیز توجه به این موضوع بوده بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرده و در تمام ایام سال این دبیرخانه فعال باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان داشت: بسیاری از اطلاعات باید بروز شوند تا سرمایه گذاران بتوانند به راحتی به اطلاعاتی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند و با دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان که شامل تمام دستگاه‌های اقتصادی و حتی دیگر دستگاه‌های استان بوده ارتباط بگیرند.

وی عنوان کرد: کتاب معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی بروز رسانی و آماده شده که در نمایشگاه اکسپو ارائه خواهد شد.

ذاکریان با بیان اینکه سایت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز به‌روزرسانی شده است، بیان داشت: علاوه بر زنجیره‌های ارزش (زرشک و سنگ‌های قیمتی) روش‌های تأمین مالی مشارکتی برای سایر حوزه‌های سرمایه گذاری را باید برای نمایشگاه اکسپو پیش بینی و ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از مزایای جانبی نمایشگاه اکسپو برای استان بهره ببریم، افزود: فرصت حضور مقامات عالی در نمایشگاه و غرفه خراسان جنوبی می‌تواند ظرفیتی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان و پیگیری برنامه‌ها باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اذعان به اینکه در حوزه تولید محتوا مشکلی نداریم خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد مشکل اعتباری بوده که امیداست مورد حمایت قرار گیریم.

نظر شما