شناسهٔ خبر: 66243496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

شرایط و زمان برگزاری لیگ کانون‌های والیبال پسر کشور اعلام شد

صاحب‌خبر -

سازمان لیگ فدراسیون والیبال زمان و شرایط برگزاری لیگ کانون‌های والیبال پسر کشور را اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ كانون‌های والیبال پسر كشور ( رده سنی زیر 18 سال ) را در تیرماه سال‌جاری بر اساس جدول سهمیه بندی اعلام شده برگزار کند.

نمایندگان هیات‌های استانی تا روز شنبه 22 اردیبهشت ماه فرصت برای اعلام آمادگی و درخواست  میزبانی خود به صورت مکتوب و از طریق هیأت استانی دارند.

این رقابت‌ها مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار می‌شود و هر تیم شامل حداكثر  20 بازیكن (متولدین 11 دیماه 1385)، مربی، دو کمک مربی و سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشك و ماساژور در كنار تیم بلامانع است)

مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان نیز بایستی ساکن یا دانش آموز استان مربوطه باشند.

مسابقات مرحله مقدماتی با حضور 48 تیم در 8 منطقه ( هر منطقه 6 تیم ) به‌صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در پایان مرحله مقدماتی از هر منطقه دو تیم اول و دوم به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد تا طبق جدول با قرار گرفتن در 4 گروه 4 تیمی رقابت‌های خود را دنبال کنند.

در پایان مرحله دوم نیز رتبه‌های اول و دوم 4 گروه به مرحله MW صعود می‌کنند كه این  بازی‌ها تا اتمام مسابقات به میزبانی یك منطقه برگزار خواهد شد.

مبلغ ورودیه مسابقات 200 میلیون ریال است و  تمامی هزینه‌ها اعم از اسكان، تغذیه، ایاب و ذهاب و …. برعهده تیم‌ها است.

برای دریافت جدول سهمیه استان‌ها، اینجا کلیک کنید:

 

نظر شما