شناسهٔ خبر: 66242699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان :

«ریز پرنده‌های»‌ منهدم شده در اصفهان بیش از هرچیز یک جوک نظامی بود

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره «ریز پرنده» های منهدم شده در اصفهان نکاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به «ریز پرنده‌های» منهدم شده در اصفهان بیان کرد: این اقدام بیش از هرچیز یک جوک نظامی بود و با  توجه به تبلیغاتی که رژیم صهیونیستی و رسانه‌های وابسته این رژیم مطرح کردند تحت عنوان اینکه یک اقدام نظامی بزرگ و وسیع بوده است و به اهداف خود دست یافته است همچین موضوعی در کار نبود.

وی ادامه داد: همه شواهد نشان میدهد که اقدامات «کوادکوپتر» که در حمله به یکی از اهداف پدافند هوایی در اصفهان انجام شده با شکست مواجه شده است و در واژگان نظامی به این اقدامات عملیات فریب و یا اقدام ایذایی می‌گویند . این در برابر اقدام ایران یعنی عملیات وعده صادق مانند این بود که پشه‌ای  بر دست ایران نشست و نیش زد. آمریکا اعلام کرد که دخالتی نداشته است و این نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در این عملیات ناموفق بوده است و می‌خواهد خود را کنار بکشد و بگوید که این اقدام متعلق به وی نبوده است در حالی که همه شواهد نشان می‌دهد که نیروهای وابسته به این رژیم از طریق نفوذ این اقدام را به دستور این رژیم انجام داده‌اند.

کنعانی مقدم افزود: رژیم صهیونیستی با استفاده از این اقدام می‌خواهد اعلام کند که پرونده مناقشات بین ایران و اسرائیل تمام شده و عملیات پینگ پونگی انجام نخواهد شد؛  حمله ما در عملیات وعده صادق محکوم کردن جنایات اسرائیل را هم در برابر داشت از همین رو رژیم صهیونیستی در تلاش است تا برای گرفتن انتقام از جمهوری اسلامی ایران عملیات خود را در غزه گسترش دهد  خصوصا در رفح حلقه محاصرات را تنگتر کند. همچنین  با توجه به حمایت آمریکا و وتو طرح استقلال فلسطین غزه را تبدیل به سرزمین سوخته کند و کوچ اجباری  را بر این مردم تحمیل کند.

برچسب‌ها:

نظر شما