شناسهٔ خبر: 66240329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است

استاندار بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تا کنون علاوه بر حوزه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان و نیز محرومیت زدایی نقش‌آفرین بوده است.

صاحب‌خبر -

سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد آن در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی نقش سپاه در عرصه‌های دفاعی و نظامی در صیانت از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستاده است.

استاندار بوشهر نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را مورد ستایش قرار داد و اظهار کرد: هر زمان خطری کشور عزیزمان ایران اسلامی را مورد تهدید قرار داده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه‌های دفاعی و نظامی، در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش‌آفرین بوده است.

وی به نقش سپاه در طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی اشاره و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی به‌ویژه در مناطق محروم افتخارات بی‌نظیری داشته به‌گونه‌ای که در این حوزه‌ها طرح‌های بزرگی اجرا کرده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تبیین دستاورد‌های این نهاد انقلابی به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه صهیونیست‌ها پرداخت و تصریح کرد: این عملیات هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد.

نظر شما