شناسهٔ خبر: 66240089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

پاسخ تنبیهی ایران معادلات منطقه را تغییر داد/سرمایه‌گذاری در حوزه موشکی یعنی اقتدار

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات موشکی ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی نقطه کانونی اتحاد سیاسی - نظامی منطقه به رهبری آمریکا را هدف قرار داد و موجب تغییر در معادلات منطقه‌ای شد.

صاحب‌خبر -

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین نقطه کانونی اتحاد سیاسی - نظامی منطقه به رهبری آمریکا را هدف قرار داده و آن را دچار تزلزل کرده است.

وی تصریح کرد: آمریکا و اروپا باید بدانند که سرمایه‌گذاری روی رژیم نامشروعی مثل رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است و باید از این کار خود دست بکشند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر داده و اینک باید شاهد آن باشیم که تغییر و تحولات گسترده‌ای در سطح منطقه به وقوع بپیوندد.

بابایی خاطرنشان کرد: این اقدام ایران باعث ثبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در سطح منطقه خواهد شد و پیامدهای مثبت بسیاری را برای ایران و کشورهای منطقه به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: آمریکا و اروپا به جای سرمایه‌گذاری روی یک رژیم نامشروع مثل رژیم صهیونیستی بهتر است با رهبر جبهه مقاومت که ایران است وارد تعامل شوند و سرمایه‌های مادی خود را با حمایت از رژیم صهیونیستی از بین نبرند.

پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی برای ایران اقتدار آفرید

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر تاثیرات مثبت عملیات موشکی ایران در سطح منطقه، در داخل کشورمان نیز این اقدام تاثیرات مثبت بسیاری داشت به گونه ای که تحلیلگران ساده‌لوحی که فکر می‌کردند سرمایه‌گذاری در حوزه موشکی یک سرمایه‌سوزی و از بین بردن منابع کشور است، امروز اقتدار ایران را در سایه این پاسخ تنبیهی موشکی و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به خوبی احساس کردند.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: این تحلیلگران ساده‌لوح که در بزنگاه‌ها با تحلیل‌های اشتباه خود باعث ایجاد هزینه می‌شوند باید بفهمند که سرمایه‌گذاری در حوزه موشکی یعنی اقتدار کشور و آنچه در شب عملیات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده این بود که ما یک شبه راهی را که سالیان متمادی در پای میز مذاکره نتوانستیم در سال‌های قبل طی کنیم را پیمودیم و این پاسخ تنبیهی به رژیم صهیونیستی برای ما اقتدار به همراه داشت.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

نظر شما