شناسهٔ خبر: 66239446 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران، در عملیات ضربتی موسوم به عملیات گاندو خبر داد.

صاحب‌خبر -

دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین در گاندو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار ایرج کاکاوند گفت: درپی مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر در بستر فضای مجازی، بر اساس رصد‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، صفحه اینستاگرامی به آدرس معلوم که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

­

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران بوده و با نام مستعار، در امر تهیه مواد مخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران، فعالیت می‌کند.

­

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه متهم، محل سکونت، پاتوق و محل نگهداری مواد مخدر کوکائین در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی موسوم به «عملیات گاندو»، متهم دستگیر شد.

­

سردار کاکاوند افزود: از محل اختفای متهم، حدود ۲ کیلوگرم کوکائین جاساز شده و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی کشف شد و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

نظر شما