شناسهٔ خبر: 66237254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در قاینات

معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری

خبرگزاری صدا و سیما

مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری شب گذشته با معرفی نفرات برتر هر وزن در شهرستان قاینات به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس هیئت کشتی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: این دوره از مسابقات در ۱۲ وزن در رده سنی نونهالان برگزار شد.

عباس سروری افزود: از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

به گفته وی در وزن ۳۵ کیلوگرم امیرحسین عبدالهی از طبس، وزن ۳۸ کیلوگرم امیرعلی اَرغَنده از فردوس، ۴۱ کیلوگرم حمیدرضا شیرزاد از قاین، ۴۴ کیلوگرم مهدی رمضانی چاهک از بشرویه، ۴۸ کیلوگرم امیرحسین زارعی از قاین، ۵۲ کیلوگرم امیرحسین شیردل از طبس، ۵۷ کیلوگرم امیرمحمد وقاری از قاین، ۶۲ کیلوگرم حسین فرخی از قاین، ۶۸ کیلوگرم امیرحسین بَرآغوش از نهبندان، ۷۵ کیلوگرم ابوالفضل خسروی از بیرجند، ۸۵ کیلوگرم مازیار مقراضی از قاین و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم آرش مالکی نژاد از قاین نفرات اول این اوزان شدند.
وی افزود: درجمع بندی تیمی، قاین با ۲۱۰ امتیاز رتبه اول، بیرجند با ۲۰۳ امتیاز رتبه دوم و درح با ۲۰۳ امتیاز رتبه سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت کشتی استان افزود: در این دوره از مسابقات روز گذشته جمعه ۳۱ فروردین، ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر رقابت کردند.

سروری گفت: از بین نفرات برتر این اوزان، با تایید کمیته فنی، نفرات برتر شناسایی و به مسابقات ملی کشتی نونهالان که ۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

نظر شما