شناسهٔ خبر: 66235907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ آسیا؛

شفیعیان به سهمیه المپیک نرسید/ ۴ نماینده ایران فینالیست شدند

تهران- ایرنا- الناز شفیعیان در ادامه مسابقات آب‌های آرام گزینشی المپیک آسیا و اقیانوسیه به سهمیه المپیک نرسید و ۴ نماینده دیگر ایران به فینال این رقابت‌ها رسیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در روز سوم مسابقات در توکیو ژاپن در حال برگزاری است. تیم قایقرانی آبهای آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

الناز شفعیان در فینال کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، کره، ژاپن، ازبکستان، چین، سنگاپور، قزاقستان و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۰۹.۸۰۷ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و عنوان پنجمی مسابقات را کسب کرد و از کسب سهمیه المپیک باز ماند.

در این رقابت نمایندگان چین، ازبکستان و قزاقستان به ترتیب اول تا سوم شدند. این مسابقات با برگزاری دیگر رقابت برای ملی‌پوشان کشورمان در جریان است. فینال این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

همچنین نبی رضایی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۱۰۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، کره، ازبکستان، هند و تایلند رقابت کرد و با زمان ۴:۰۰.۳۴۷ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیما به فینال این رقابت ها صعود کرد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و کره دوم و سوم شدند.

در ادامه این پیکارها، علی آقامیرزایی در گروه دوم مقدماتی کایاک ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از قزاقستان، چین‌تایپه، هنگ‌کنگ، ازبکستان، سنگاپور و هند رقابت کرد و با زمان ۳:۳۸.۸۷۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند. فینال این ماده فردا یکشنبه صبح برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه ر چونگجو کره‌جنوبی در حال برگزاری است. تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش مردان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.

حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان در گروه دوم دور نیمه نهایی در رقابت با حریفانی از ازبکستان، هند، تایلند، عراق و چین‌تایپه با زمان ۷:۳۰.۵۱ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کرد و به فینال B مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، هند و تایلند به ترتیب اول تا سوم شدند. فینال B این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

در ادامه رقابت‌ها فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره بانوان در گروه اول دور نیمه‌نهایی در رقابت با حریفانی از قزاقستان، کره‌جنوبی، ازبکستان، سنگاپور و چین‌تایپه با زمان ۸:۰۳.۴۷ دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و سنگاپور اول و سوم شدند.

نظر شما