شناسهٔ خبر: 66229902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتقام سخت گرفته نشده است

امام‌جمعه پلدشت گفت: ما از آبرو، سرزمین، اقتدار، مردم مستضعف خود دفاع کردیم، ما انتقام واقعی و سخت را نگرفته‌ایم و انتقام سخت در راه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،امام جمعه شهرستان پلدشت ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشارهعملیات غرور افرین سپاه گفت: ما از آبرو، سرزمین، اقتدار، مردم مستضعف خود دفاع کردیم، ما انتقام واقعی و سخت را نگرفته‌ایم و انتقام سخت در راه است.

حجت الاسلام طالبی افزود ملت ایران با وعده صادق احساس غرور کرده و به دنیا نشان دادند که تجاوز به خطوط قرمز ملت را به شدیدترین صورت پاسخ می‌دهند.
وی تصریح کرد: امروزه دلاورمردان جان‌برکف رشد کرده‌اند که اجازه کوچک‌ترین تجاوز را به دشمن نمی‌دهند نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار کرد: موشک‌باران رژیم صهیونیستی معادلات منطقه را تغییر داد و گفتمان اقتدار را در منطقه زنده کرد.
امام‌جمعه پلدشت افزود: ملت‌های منطقه با هر گرایشی متوجه شد که گفتمان انقلاب اسلامی برای ملت عزت و اقتدار ایجاد می‌کند و اگر ملت‌ها مسلمان باهم هماهنگ شده و در یک صف قرار بگیرند استکبار محکوم به شکست است.
طالبی گفت: تشکر ویژه از نیرو‌های هوا و فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی نظامی و امنیتی که اقتدار کشور را به رخ دنیا کشیدند.
وی تصریح کرد: اقدام ملت ایران در پاسخ به حمله رژیم غاصب به کنسولگری ایران در دمشق قابل تشکر است و دنیا را به وجد آمد.
وی اظهار کرد: ایران هر لحظه اراده کند می‌تواند دشمن و استکبار را آتش بزن، این تنها یک حرکت محدود و نمایش بود.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دشمن از آن روزی بترسد که ملت ایران به بخواهد با تمام توان حمله کند و انتقام بگیرد.
طالبی گفت: ملت ایران به اقدام رژیم غاصب واکنش نشان داده و از ملت خود دفاع کرده و حق مسلم خود بود، اگر ما بخواهیم حمله کنیم حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

نظر شما