شناسهٔ خبر: 66229675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امیر غلامعلیان :

خطای دشمن برابر با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشورمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت : ارتش شرایط تحریم را به فرصت تبدیل و با اتکا به نسل جوان شروع به ساخت سلاح و تجهیزات کرد و پس از جنگ نیز بازسازی ارتش شکل گرفت.

صاحب‌خبر -

 

 
 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران کرمانی گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش ، یادگار پیام تاریخی حضرت امام در سال ۵۸ است که علی رغم همه توطئه‌های احزاب مبنی بر منحل کردن ارتش ، با بصیرت ،  پیام تاریخی مبنی بر موجودیت ارتش را صادر کرد .
امیر غلامعلیان افزود:  در همان سال ارتش با سازماندهی یگان‌های رزمی خود ، از تجزیه کشور جلوگیری کرد.
وی افزود امام راحل سه عامل اراده خداوند، خواست مردم برای تحقق نظام و پیوستن ارتش به بدنه نظام را در پیروزی انقلاب اسلامی موثر می‌دانست و در دوران دفاع مقدس نیز ارتش با طرح‌ریزی سازماندهی و برنامه‌ریزی ده‌ها عملیات نقش بی‌نظیری در پیشبرد جنگ داشت و با ضربات سنگینی که بر پیکره ارتش بعثی وارد کرد اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به تصرف ارتش عراق در بیاید.
وی همچنین در ادامه گفت : ارتش از شرایط تحریم به عنوان فرصت استفاده کرد و با اتکا به نسل جوان شروع به ساخت سلاح و تجهیزات کرد و پس از جنگ نیز بازسازی ارتش شکل گرفت.
امیر غلامعلیان با تاکید بر استقرار نیروهای ارتش در مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی و ایجاد امنیت پایدار ، مرزها را برای دشمن ناامن کرد.
وی همچنین گفت: اگر امروز دشمن ذره‌ای احساس کند ما در دفع تهدید ناتوانیم هیچ تعارفی با ما ندارد اما توان بازدارندگی نیروهای مسلح در حدی است که کوچک‌ترین روزنه‌ای برای نفوذ به محدوده سرزمینی ما پیدا نمی‌کند و اگر مرتکب خطایی شود با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح روبرو می‌شود.

نظر شما