شناسهٔ خبر: 66227937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده بسیج دزفول: جهاد تبیین برای جلوگیری از تحریف عملیات وعده صادق ضروری است

دزفول-ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به تلاش دشمن برای ایران هراسی و تحریف عملیات وعده صادق گفت: همه مسوولان، مردم، قلم به دستان و تریبون داران باید در بعد جهاد تبیین وعده صادق اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سرهنگ بهروز حکمت، پور روز جمعه در بین الصلاتین نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: بعد از ۱۳ فروردین و تجاوزگری رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، بزرگترین اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی در طول نظام و بزرگترین اقدام از نظر پهپادی و موشکی در دنیا رقم خورد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ابعاد مختلف حقوقی، عملیاتی، راهبردی، بین المللی، تاریخی و... دارد، ادامه داد: ایران در جنگ‌های جهانی اول و دوم قدرت پاسخگویی نداشت ولی اکنون عملیات بزرگی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با تاکید بر لزوم تزریق روحیه امید در جامعه اظهار کرد: ضربه‌ای که در پی عملیات صادق به اسراییل و آمریکا وارد شد باید از بعد اقتصادی تبیین شود.

وی با بیان اینکه طبق روایات سلاح‌ها در آخر زمان از کار خواهند افتاد، افزود: در این هفته اخیر بر ما آشکار شد که آمریکا و رژیمی با این همه قدرتمندی قدرت تعرض به ایران نداشتند.

سرهنگ حکمت پور این موفقیت نیروهای مسلح را نتیجه قرار گرفتن در خط ولایت فقیه دانست و گفت: امید است با توجه به شعار امسال رهبری در حوزه اقتصاد و تولید با مشارکت مردم نیز بتوانیم اقدامات خوبی شاهد باشیم.

ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان توسط بسیج سازندگی دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد این ناحیه در سال گذشته گفت: بسیج سازندگی دزفول در سال گذشته اقدام به ساخت ۱۴۰ باب منزل مسکونی، آبرسانی به روستاه، ساخت چهار مدرسه در مناطق سخت گذر، تعمیر ۳۵ مدرسه در مناطق محروم و اعزام ۴۰ متخصص به نقاط مختلف کرد.

وی معرفی ۲۴۰ نفر برای اخذ درمجموع ۲۶۰ میلیارد ریال وام در زمینه تولید عرقیات، قارچ، کپوبافی و... را یادآور شد و افزود: اهدای کارت‌های هدیه، بسته‌های معیشتی و ۱۹۵ سری جهیزیه در دزفول از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

سرهنگ حکمت پور برگزاری رزمایش‌های متنوع برای ارتقای قدرت رزم نیروها، تامین گردان‌های بسیج و مشاوره به ادارات برای برگزاری رزمایش خودحفاظتی را یادآور شد و اظهارکرد: امدادرسانی در سیل، ارتقای امنیت اجتماعی با گشت‌های ناحیه، انجام تورهای ایست و بازرسی در ۱۴ نقطه شهرستان، کنترل اغتشاشات در سال‌های گذشته و تامین امنیت راهیان نور و مراسم مذهبی و مصلاهای شهرستان نیز انجام شده است.

وی ساخت ۱۴ اثر برای صدا و سیما توسط مرمز فضای مجازی دزفول زیر نظر سپاه را یادآور شد و افزود: ۱۰ نفر خبرنگار حرفه ای در این مرکز تربیت یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به کسب رتبه نخست استان توسط ستاد احیای امر به معروفذو نهی از منکر دزفول گفت: هم افزایی در موضوعات مختلف باعث شد سپاه دزفول رتبه نخست را در هشت سال اخیر در جشنواره مالک اشتر خوزستان کسب کند.

به گزارش ایرنا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ۱۰ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰ ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نظر شما